دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
نماینده ولی فقیه در استان سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امکانات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و ماموریت‌های وسیع آن، کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی دیدار کرد.

در این دیدار که مدیران کل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امکانات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و ماموریت‌های وسیع آن، کافی نیست اما با این وجود شاهد فعالیت‌های متنوع این نهاد در نقاط مختلف هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اهمیت مدیریت فعال در دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: حضور پررنگ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسات استانی نظیر شورای فرهنگ عمومی، شورای اداری و سایر جلسات سبب تقویت و اثرگذاری بیشتر این نهاد می‌شود.

وی با یادآوری تعامل مطلوب ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در سالهای گذشته اظهار کرد: وحدت بخش‌های مختلف استان سمنان، امری مهم و راهبردی است و قطعا تداوم خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به تجلیل از مواکب و هیئات حسینی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: هرجا کار مفید و موثر فرهنگی انجام می‌گیرد از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان نام برده می‌شود لذا امیدواریم شاهد موفقیت بیش از پیش این اداره‌کل باشیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «حریزاوی» قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ابراز خرسندی از سفر به سمنان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، از برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های این سازمان در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: در طول اجرای برنامه‌های دوره جدید مدیریت تبلیغات اسلامی استان سمنان، هماهنگی‌های لازم و مورد نیاز با ارکان استان صورت خواهد گرفت.

امکانات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی کافی نیست + عکس

امکانات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی کافی نیست + عکس

امکانات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی کافی نیست + عکس

امکانات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی کافی نیست + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha